הלוגו החדש מסמל את חזונה של החברה לקדם התיישבות איכותית וצמיחה עסקית שיוצאת מהשומרון. הצורה המרכזית של הלוגו מזכירה גגות בתים שמאפיינים את ההתיישובות בשומרון שמסודרים בצורה שמזכירה חץ עולה שיוצר תחושה של התפתחות וצמיחה עסקית. "המיתוג החדש מדגיש את המחויבות שלנו להמשיך ולהוביל את הפיתוח בשומרון, תוך שימת דגש על קידום העסקים והחיים הקהילתיים באזור", אמר מנכ"ל החברה רובי טלמן.
פלטת הצבעים החדשה, הכוללת גוונים של ירוק צהוב תכלת ולבן, מזכירה את הנוף הציורי של השומרון ומשדרת רעננות ורוגע. העיצוב החדש יוטמע בכל ערוצי התקשורת של החברה, לרבות אתר האינטרנט החדש שתוכנן להיות נוח יותר לגלישה וידידותי יותר למשתמש. בנוסף, צי האוטובוסים של החברה עובר בימים אלה שדרוג חיצוני ויקבל את המראה החדש והצבעים המרעננים של המיתוג המחודש. החברה מקווה שהמיתוג המחודש יגביר את הזיהוי והיוקרה של המותג וימשוך יזמים ותושבים חדשים להשקיע וליהנות מאיכות החיים הגבוהה בשומרו